"Läs hela"

Igår hände det en häftig grej!
Ibland när jag försöker lista ut hur Gud talar, alltså vad Gud talar, så brukar jag först be. När jag inte fattar tar jag bibeln, ber "Jesus, tala genom ditt ord!" sedan blundar jag, slår upp bibeln random och pekar på en vers. 
Igår gjorde jag detta. Jag kom till boken Jona. Jag tänkte "Njae, jag vet inte om det är Gud." Det var liksom bara bokens framsida som jag hade slått upp. Så jag slog igen bibeln och gjorde samma sak igen. Och jag kom till Jona igen, "Okej, jag kanske ska läsa det ändå"- tänkte jag. Sedan tänkte "Ska jag läsa hela?" Jag bläddrade igenom och tänkte att det är ju inte så långt. 
I min bibel står det lite kommentarer här och var. Just i Jona stod det "Läs hela!", hahaha, Jesus är rolig! Så jag gjorde det, och jag fick verkligen det jag behövde, TACK JESUS! 


LIENE    •     •   http://lifefromwithin.blogg.se

Åh supercoolt!
Hur gammal är du om jag får fråga? Konstigt att fråga detta av alla frågor.. nej men, jag är 21 och du skriver i din presentation i menyn att du är en ung flicka, så jag undrar. Har ännu inte funnit alltför många unga kristna i Sverige.

Svar: Ja, visst är det?! Ingen konstig fråga alls!
Jag är 15 år och fyller snart 16!:))
NONE NONE










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype