Vem är jag?

Jag var 13 år när denna bloggen startades. Sjukt. Nu är jag 18 år, går tredje året på grymnasiet och läser Musik. Mitt namn är Evelina Holm och jag bor i Umeå. Jag brinner otroligt mycker för Jesus. Att få se hans rike spridas bland Sverige folk, speciellt i ungdomsvärlden. Och det är nog därför jag startade denna blogg för några år sedan.
 
Jag är med i Björkstakyrkan, en EFK-församling. Trivs otroligt bra! Där sitter jag med i styrelsen, och är med och driver evangelisationen i församlingen. Jag är även kontaktperson för Pannkakskyrkan Umeå! Hur kul som helst! Jag sitter även med i styrelsen för Pannkakskyrkan Riks. 
 
Jag brinner mycket för att se Guds rike spridas i Sverige, och att se unga kristna våga prata om Jesus i sin vardag. Jag älskar att prata med människor, allt från Jesus till vilken mat de åt. Att bara se Guds kärlek beröra genom samtal och bön är otroligt uppmuntrande! Förutom evangelisation ligger lovsång mycket varmt om hjärtat. Älskar att leda lovsång, även om jag inte gör det supermycket. Men det är något jag vill växa i. 
 
Så, det är lite om mig! Fråga gärna om du vill! Alltid kul:) 
Ha det välsignat! 
 
UPPDATERAD SENAST: 2/8 - 2016











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype