Jesus is ALIVE!!

JESUS LEVER!!! YESYESYES!!!
För många år sedan, eller väldigt många år sedan, var det en man som dog för din och min skull. Han blev piskad, misshandlad och upphängd på ett kors för vår skull. Han gav sitt liv för att vi ska slippa döden. Inga ord kan beskriva denna enorma kärlek. Tänk att Jesus gjorde det för mig?! WOW! Han som har skapat jorden, och han vill ha en personlig relation med mig? Som är så liten? JA! Han står med utsträckta armar och vill bara svepa in dig i en enorm kram. Det är aldrig för sent att komma till Honom, han står alltid där och väntar. Han knackar på ditt hjärtna, han vill komma in. Det är han som vill snacka med dig, han vill ha en relation med just dig! Just nu!
Och tänk att han uppstod! HAN LEVER! Han gör det NU! Han vill prata med dig just nu. Han älskar dig JUST NU! Inget kan hindra hans kärlek!
TACKTACKJESUS!! 
Kolla denna finfina video! Den är ganska lång, men ge den en chans, den berör verkligen!
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype