Jesus hälsning till dig

En man skrev detta på "Ge och du ska få"-gruppen på facebook:
JESUS har en hälsning till Dig....
JAG bereder alltid en utväg för dig ...
kom till MIG.... låt ditt innersta ..dina tankar... dina känslor få komma fram...
tillåt dig själv... vara den du är... 
JAG dömer Dig inte...
JAG vill juh hjälpa dig...
för JAG älskar dig för den Du är....
JAG har juh skapat dig sådan...
Du är så älskad...så dyrbar i MINA ögon.....
Du är juh mitt älskade barn....
Det är Du och JAG emot världen....
JAG tror på dig...stöttar dig...hjälper Dig...
JAG bereder alltid ...alltid...alltid en utväg....
Så kom till mig...in i min famn....
JAG vill visa Dig....
JAG älskar Dig...











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype