Låt dig inte dras tillbaka!

Just nu väntar jag på Emma, vi ska ha våran grupp, mååååndag ni vet:P
Idag vill jag snacka om lite vad som helst, men jag vill också sjunga lovsång. Är så sjukt sugen på det! Ibland så är man så sugen på en del saker, och jag är sugen att lovsjunga och få ett möta med Gud. Det känns som att Gud kommer tala till oss snart. Men vi ska be. Be för att våran rektor ska förstå att vi inte vill något illa med denna grupp, och att hon ska ändra sig och se det som en positiv sak med gruppen;) 
 
Igår var jag på en gudstjänst. Där pratade dem om saker som tynger en. Saker som gör så att man inte gör den saken man vill göra. Den är tyngden behöver inte vara en synd. Det kan vara att man är rädd att folk ska tycka att man är en tönt, och då gör man inte den saken. Den där grejen drar en tillbaka. Så fort man tänker att jag inte ska göra det här, jag är en tönt, jag klarar det inte, folk kommer tycka jag är en idiot osv, då drar man sig tillbaka. Att samla upp mod kan ta flera år, men att dra sig tillbaka, det behövs bara en tanke så är man där igen. MEn våga lita på Gud, han gör det som blir bäst för dig. Låt dig inte dras tillbaka.
Jag tror att denna bild kan tala för sig själv:











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype