Tips, tips:D

Hejsansvejsan!
alltså, det blir inte så jättemånga blogginlägg här. men ibland trillar det dit något:P
I alla fall, gissa vad jag gjorde i fredags?! jag köpte 20 biblar!!!!:D WOHOO! Vi ska dela ut de på skolan (ny generationsgruppen) och det kommer bli askul! Undra när de kommer? längtar tills vi ska dela ut de, kommer bli kul:P 
Idag hade vi NG-gruppen:D Det är alltid lika kul. Det är det man ser framemot i veckan;) Vi bad för personer på skolan. VI räknade upp alfabetet och sedan sa den andra personen stop. Då blev det typ F och då skulle man be för de som heter ett namn med F i början. Så det var kul! det känns verkligen bra när man ber för andra personer än de man brukar be för! det är fridfullt! Så be för dina vänner! Även de du inte umgås så himla mycket!
Sedan så har jag börjat med att be att Den Heliga Anden ska falla över alla i klassrummet när vi har lektion. Och jag har redan kännt Guds närvaro! Jag blir alltid pirrig i magen, och det blev jag på SO:n idag:D Det är en så härlig känsla! Så jag bad lite till, så där lite diskret och kände verkligen Guds närvaro. Hoppas fler också gjorde det;) Så det är också ett tips, be för att dina klasskamrater ska känna Guds närvaro och att Den Heliga Anden ska falla över alla. 
DELA OCKSÅ UT BIBLAR! DET ÄR GUDS ORD, DET ÄR HAN SJÄLV SOM HAR SAGT DE ORDEN!!!!!!<3 
Nu ska ni ha det så gött!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype