Det behövs Jesus!

Idag var Ny Generation hos oss! Det var kul:D Vi snackade lite om allting. 
Åhh jag lyssnade på en jättebra låt idag. den handlar inte om Jesus, men man skulle nästan tro det.
Lyssna på texten!
 Den är såå bra! Hahha, såg på en film där den här låten är bra. 
 Han/hon som är i det läget behöver verkligen Jesus. Den personen behöver kärlek som man bara kan hitta hos Jesus. Och det är så härligt att det finns sådan kärlek, och det tackar vi Gud för! För Jesus älskar dig hur mycket som helst!<3 Det är brar så!<333 ha det såå gött! (Det blev ett kort inlägg med en bra video xD)











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype