Redovisning.

Imorgon ska jag redovisa! Är lite nervös. Men jaja. Det kommer gå bra. som sagt ska jag redvisa om Kristendomen för klassen. Jag vill visa att man gör mer än att gå i kyrkan och be och sjunga psalmer. Folk har så många fördomar om kristna. Det blir jag ganska irriterad på. Men också på skolan får man bara lära sig om kyrkan, biblen och historian. Så jag ska ta upp ganska mycket förutom kyrkan;) kommer blir kul;) (tror jag) Men efter kanske jag får mycket skit. Menn det får jag tåla. Det rä inte alltid lätt att vara kristen:/ synd är det:( Men man får gå vidare och ta nya andetag. Gud är med en! Hela tiden! Och det är gansak skönt att veta.
Men hejdå alla!;) Jesus är med dig, var du än går!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype