NG-grupp

JAAAAAAA! Är så himla glad! Jag och en kompis ska starta en kristen skolgrupp! Just nu är vi bara två stycken, men fler ska vi bli! ÅÅÅ längtar till måndag,  ska ha första samlingen då! Vi kommer sätta upp afischer (stavning?) och ja, fler ska bli troende! Aja, ville bara säga det! NG står för Ny Generation, jag har redan paratat om det. Men det är i alla fall en organisation som hjälper kristna skolgrupper. Kolla deras hemsida------>www.nygeneration.se<------ Så hittar du mer info. Men herrå alla! Och kom ihåg att ditt liv är värdefullt! Ingen annan är som just DU! Jesus älskar dig, och kommer alltid att göra det- även i svåra stunder! och nu bjuder jag på min första bild;) 
Det är alltså jag som bloggar!;))
Ps. Har hittat en jättehärlig lovsång som heter You av Hillsong united. Himla härlig!!


fljsdlgkhdflgkhgkldf    •     •   http://dohmyfrenemysays.blogg.se/

det där klarade vi bra, Evve!! :D

high five!










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype