Lovsång<3

Ja, som sagt så skulle jag he upp några videos av de bästa lovsångerna jag vet!
Newboys;) Jättebra!! Älskar den!!! Fartig och ja, lyssna och njut! och kanske kommer den med på nästa lovsångskväll?
Hillsong United. Har redan hätt upp den här på bloggen, men den är UNDERBAR! Lyssna och blunda (koppla av en stund, det behöver du!), så är det härligast!
Jesus culture. Underbar den med. Lyssnade ganska mycket på Jesus Culture så jag har nött de mycket! Så duktiga är de, men nu lyssnar jag inte lika mycket på de:/ Men de är underbara ändå!
Delirious? har gjort den. Underbar! Föll för den första gången jag hörde den! Jag bara älskar den! Synd bara att Delirious har slutat:(

Har inte lyssnat så mycket på Planetshakers. Men den här låten var bra! Planetshakers är en av de banden som ska spela på båten;)
Men ja det var lite om lovsång. Har hätt upp redan en text med lovsång, men inte videos.


Håkan landin    •     •   http://livetsljus.wordpress.com/

Hejsan! Ville bara säga vilken fin sida du har,, kul att man kunde lyssna på lite lovsång också..gillade den första,,bäst,,,Kolla gärna in på min blogg också om du vill,,, Ha det välsignat,










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype