soul survivor-lägret!!!!!!

Hejsan alla igen!
Har haft det grymt i Stockholm! Fast tyvärr blev det ingen Hillsong:/ Vi bodde i skärgården och vi ville vara med släkten på söndagen, så ingen Hillsong:( Men, men. Det kommer fler gånger att gå på det! Men ett annat läger jag är taggad på är en i London. Nu tycker jag att jag är lite liten för att gå på det, men jag vill gå på det när jag är äldre. Det är ett läger som heter soul survivor. Någon kanske har varit på det, eller? Men jag vill himla gärna gå på det! Det är ett läger med massa lovsång, undervisning och det som man vill göra. Det är massa ungdomar på det. Men jag vet inte så mycket om det... Men det värkar asroligt!;) Men det är ju i England, så de snackar ju engelska. Så man måste ju kunna det;) Men här är en liten "trailer" om det lägret!!!!:)
Vill diiit!!!!!!!!!!!!
Ha det gött! Jesus loves you!!!!!!<3


Ellen    •     •   http://bibelaventyr.blogspot.se/

Åh va kul det låter!

Nej tyvärr så ska jag inte med på

Soul Survivor :) Hoppas att du åker med dit!










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype