JESUS ÄLSKAR DIG!!!

Alltså jag har avrit ganska dålig att blogga... Men men ...
Det här skriver jag till dig som inte är riktigt nöjd med dig själv. Jag kan slå vad om att varje männsika inte är nöjd med något på sin kropp. Näsan, amrmen, ansiktet osv. Eller så tycker man inte om hur man beter sig eller så. Men varför ska man inte tycka om sig? Jesus älskar dig just som du är! Han vill inte att du ska tycka illa om dig! Det finns personer som är ganska ensama. De har knappt några vänner. Alla hatar han/hon för att den personen har gjort någon tidigare. Men glöm det förflutna, de är idag vi lever! Inte för ett år sedan! Idag lever du! Det finns personer som inte gilalr sig själv. Som inte alls gillar sig själv. Den personen vill kanske inte ens leva. Men Jesus finns för dig! Han älskar dig! Du kanske har det jobbigt, men ett hjälprop till Gud behövs bara. Han förstår och det kommer att hända något! Om du ber kommer det att häda saker! Kanske inte på en gång. Man måste ha lite tålamod. Så är det med Jesus. Men det kommer i alla fall att hända saker hur som helst! En del personer är så ensama att de inte ens tror att det finns någon mening i livet. Jag berättade för en person som inte har det nå vidare. Jag berättade att Jesus älskar den personen. personen är inte ensam! Jesus finns där! Och det gör han för oss alla! Det lovar jag! Så alla som har det inte så lätt. Be till Gud om hjölp så kommer det att hända saker!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype