Bönesvar!!!!!!!

Haha, bloggar lite igen;)
Idag har jag fått bönesvar!!!!! Kanske inte så stort men, men...;) Men jag och min klass skulle till en sjö. VI skulle ha klassensdag. Och när jag vaknade var det målningt och kallt. Så jag bad att det skulle bli bättre väder. Jag stack till skolan och näsr vi skulle cykla till sjön, då var det soligt och varmt! Bytte till och med till shorts!!! Så himla härligt! En del badade, och solade. När vi cyklade hem kom det lite måln. Men jag tackade Gud! Det ska man komma ihåg! Tacka Gud! Det känns skönt!
Jesus lyssnar på alla böner!! Oavsätt om du inte är kristen eller kristen, eller du är mobbad eller poppis. Oavsätt om det är en bön om vädret eller om en döende person! Jesus lyssnar på allt!


Ellen    •     •   http://bibelaventyr.blogspot.se/

Väldigt bra skrivet :)

Amen!










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype