present

Hejsansvejsan!
Nu är jag i Luleå. Min kompis har konfirmerat sig. Blev nöjd med presenten jag gav henne, hoppas hon också blev det:) Men jag kommer hem i veckan, och då blir det en litet längre och intressantare inlägg!
Detta gav jag henne i konfirmationspresent:
 
Jag gav henne alla mina favoritlovsånger på två skivor! Det var ganska lätt att göra och kul! Men det var ganska svårt att välja ut alla lovsånger...;) Detta gav jag till min kompis Emma också för ett litet tag sedan när hon konfirmerade sig:D
Sköt om dig! Bless you!


Nathalie    •     •  

Hallå :) DE e jag nadtalie. Tänkte såga tack jättemycket för presenten, jag har lyssnat på alla låter flera gånger onm :) och bloggen är jätte ´bra, haha. Vi måste hälsa på varand någon dag..

Svar: Heeejjjj!!!Varsågod! Ja, vi måste träffas snart!!!! Skulle vi inte göra det någon gång nu i augusti?:D saknar dig! Hälsa brianna!
NONE NONE










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype