Ungdomskväll:D

Hejsan!
Ja, jag vet, jag har varit sjukt dålig på att uppdatera... och fråga mig inte varför...:/ jaja... här kommer det något:D
Snart ska jag till båten:D taggar sjukt mycket! Sedan en vecka efter så komemr det vara en ungdomskväll med lovsång och bön och det taggar jag också:D Det intressanta är att det är inte på en kyrka eller ett kristen lokal. Utan det är en lokal där det är disco och så för ungdomar , de har inte ett kristet budskap. Du som bor i umeå vet vad det är. Det kallas Hamnmagasinet. Och det är en kille som har frågat om de kan ha den här ungdomskvällen på hamnmagasinet. Och det kan de/vi! Och det är hamnmagasinet som arangerar det med samarbete med björkstakyrkan! Det tycker jag är helt otroligt! Och de ska publicera och så:D Åååå vad jag LÄÄÄNGTAR! KOMMER BLI GRYMT! Så ni som bor i ume och är kristna eller inte kristna kolla läget den 22 september klockan 18 (tror jag) på hamnis:DD 
Ha det så gött! Glöm inte att lovsjunga Gud!;)











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype