Mirakel

En gång i femman så fick vi veta att en kille i klassen hade aspberger. Det var ju förstås synd, för det är en syndrom som aldrig far bort. Man kan kanske äta tabbletter, men syndromen far inte bort. Men jag sa "Jag vet hur du kan bli frisk!" sa jag lite föriktigt. Han sa "Det finns inget botemedel." men då sa jag "Be till Jesus, han kan hela dig!" åt det hållet. Och hon som satt bredvid mig sa "Ja, som om!" åt det hållet. MEn jag stod på mig. Jag sa dock inte mer. Men jag hade sagt en sak till han, och nu får det ligga där och gro. Nu har han något i skallen.
Det jag försöker att säga är att folk kan bli helade. Om vi är lite modiga. Man behöver inte be en lång bön. Utan att bara säga till Gud att han ska hela i Jesus namn så fixar han resten. Ibland behöver man be lite längre. Ibland far inte ens det som man ber om bort. Men man ska inte ge upp. Jag har en knöl (Den är inte farlig!) på min hand. Det är en ganlion (till er som vet vad det är) och de vill inte operera bort den för jag är inte färdigväxt. Men jag har bett för den i ett år nu, och den har inte farit bort ännu. Men vi fortsätter! Det är viktigt att man inte ger upp tron bara för att man inte blir helad. 
När jag hade en redovisning om kristendomen så berättade jag om helanden. Då frågade en kille mig "Måste man be högt?" NEJ! är svaret! haha, men Jesus lyssnar på allt! När man ska be om helanden på en som inte är kristen att säga att det är inte jag som helar dig, det är Jesus. Och säga att det kanske inte händer på en gång. Det kanske far bort om fem timmar, sex månader eller 10 år. Vad vet jag. MEn det viktigaste är att DET ÄR JESUS SOM HELAR!!!!! Det är han! 
Jag vet inte när, jag tror att det var förra sommaren. Då var mamma och pappa i malmö. De var på new wine. Dagen före allt skulle börja så fick mamma varmt vatten på sina tummar. och hon fick brännsår, då sa hon till pappa att det ända han kunde göra nu är att be till Jesus. Så de bad. Och så småning om så gjorde det mindre och mindre ont! Och sedan blev hon helt bra!! UNDEERBART!! Mamma och pappa har även varit med om att de har sätt folk ta ut sina hörselapparater för de hör igen! WIIIHHHOOOOO!!!! JAG ÄLSKAR DIIG JESUS! TÄNK ATT JAG ÄR DITT BARN OCH ATT JAG ALLTID ÄR ÄLSKAD! ÄLSKAR DIG!<33 JAG VILL LEVA MED DIG I HELA MITT LIV! TACK ATT DU ÄR MED MIG HELA TIDEN!!
Mirakel händer, det säger jag bara! öppna bara dina ögon och kolla dig runt!:D<3 
Vi ska be för sjuka att de ska bli friska. Luk 9:1 Jesus kallade till sig de tolv och gav dem makt över alla onda andar och kraft att bota sjukdomar. 2 Och han sände ut dem att predika Guds rike och bota sjuka. 6 De gick ut och vandrade från by till by och predikade överallt evangeliet och botade sjuka.
Vi ska be för sjuka, de kommer att bli friska!!! <333 Genom Jesus har vi kraften att bota sjuka! HALLELUJA!!!
JESUS ÄLSKAR DIG! HA DET GÖÖÖÖTTT!!!!
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype