Awakening Europe

Jag är sjukt peppad inför detta evenemang! Sjukt peppad! Gud har en plan för Sverige, Norden, Skandinvavien. Han har en plan. Han har inte gett upp. Trots att det känns som att han har gjort det ibland. Men vi vet att Gud aldrig, aldrig, ger upp. Han har tålamod med allt. Han ger aldrig upp. 
 
Jag hörde en gång en kvinna/man som hade träffat en man från Sydamerika. Denne man ville inte bo i Sverige, trots att vi har det mycket bättre här. De allra flesta har pengar, boende och mat. Det ser inte alls ut så i Sydamerika. Dock är vi fattiga på ett helt annat sätt här i Sverige. Andefattiga. Vi är fattiga på Gud, Guds ord och kärlek. Vi ser att kärleken försvinner, göms bakom ett hörn. Vi ser människor fly in i vårt land för att skapa en trygghet i en främmande värld. Vi ser Guds barn törsta efter något, som de inte vet är Jesus. De söker. Söker efter ljuset, friden. Vem är det? Vart kan jag hitta det? Var finns det? 
 
Jag tror att Awakening Europe kommer ge oss svenskar en ny start i vår tro. Awakening Europe kommer ge oss svenska kristna pepp och inspiration att sprida Guds rike här i Sverige. Det är inte Awakening Europes uppgift. Det är vi kristina i Sverige. Det är vi som har uppgiften, med GUDS HJÄLP, att nå människor i vårt land. Det spelar ingen roll från vilket kristet sammanhang man kommer ifrån. Pingst, EFK, Svenska kyrkan, spelar det roll? Nej, det viktigaste är att du tror på Jesus. Tror på evangeliet. Gud vill använda dig. Han vill nå sina barn i Sverige, de barn som ännu inte har fått ett personligt möte med Jesus. Vägen, sanningen och livet. Han som är början och slutet. Han som alltid har funnits. Han som älskar oss villkorlslöst. Han som har gett sitt liv för oss. Både för oss kristna, men också för de som ännu inte har mött honom. Wow. 
 
Så kom på detta evenemang. Det kommer bil grymt. Mycket undervinsning på evangelisation och det profetiska skulle jag tro. Grym lovsång, härlig undervisning, mycket människor. Det kommer bli otroligt najjs. Det kommer folk från hela Europa, till Sverige. Yeah! Todd White (Han är med i The Holy Gohst och andra filmer), Heidi Baker m.fl. kommer. Jeremy Riddle från Bethel Music är en av lovsångsledarna. Det kommer bli minst sagt grymt. Dessutom kostar det endast 120 kr (!!!) och kommer vara på Friends Arena, hur najjs??!! Hoppas vi ses där i oktober!! 
Mer info: http://www.awakeningeurope.com/ 


Sarah    •     •   http://Sarahannamaria.blogg.se

Hej! Känner du någon som har urskiljningens gåva eller som kan skilja på andar? Eller vet du något om det? Två personer har profeterat att jag kommer att få det, bla. Simon Ådahl. Igår var jag på en konferens och fick bön och då ville Gud att jag inte skulle tvivla på gåvan, nåt sånt ☺Men vet inte riktigt vad den innebär, står ju inte så mycket om det i Bibeln som t.ex. att profetera, tala i tungor och helande...










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype