Möteshelg

I helgen blir det riktigt spännande här i Umeå. Det kommer att vara en möteshelg med mycket fokus på evangelisation. Jag är medverkande eftersom vi kommer ha Pannkakskyrka på lördag! Blir fett! Möteshelgen leds av ett team från Veien Bibelskole från Norge. Det är en bibelskola som har just mycket fokus på evangelisation, Andens gåvor, det profetsika och att leva i det övernaturliga. Jag träffade teamet igår plus andra medverkande för bön och lovsång. Wow. Vilka bönemänniskor vi har runt om oss! Det var otroligt starkt att be för Umeå och de människor vi kommer att träffa på gatan. Bara att stå och lovsjunga med människor som hungrar efter Jesus lika mycket som en själv är så uppmuntrande och starkt! Vi har en levande Gud, ingen tvekan! Gud talade till mig, på många olika sätt. Men främst att det blir så otroligt kraftfullt när vi kristna går ihop för att be och lovsjunga. Wow. Jag kommer leva på den kvällen i flera veckor! Tack Jesus! 
 
Jag vill verkligen uppmuntra dig att ha en kristen gemenskap, det är så otroligt viktigt! Blessings!
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype