När det inte blir som tänkte sig

Nu har jag tagit en alldeles för lång paus... haha.
 
Det är mycket med UngdomsOas just nu. Har ju inte riktigt uppdaterat hur det går.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Men det blir bra.
 
Vi hade tänkt att ha ett läger för ungdomar. Men tyvärr var det för få som anmälde sig. Vi höll modet uppe och fortsatte att be, men inget mer hände. Fortfarande samma siffra. Så vi har valt att lägga om det hela. I stället för ett läger kommer det bli en ungdomskonferens med seminarier och ungdomsmöten.
- Tro det eller ej, det känns BRA!
 
Innan jag visste om det skulle bli ett läger eller inte bad jag till Jesus "om det inte blir ett läger M Å S T E du hjälpa mig så jag inte bryter ihop mentalt." Jag har så lätt att bli besviken.
Idag känns det bra, och har inte alls blivit besviken! Tack Jesus! Visst blev det tråkigt med att det inte blir ett läger, men det kommer bli grymt ändå! Vi har spännande talare och seminarier. Pannkakskyrkan kommer med ett team, KRIK kommer hålla seminarier, och Jan Sköld kommer hålla om det profetiska. Så najjs! Så, om du har vägarna förbi, kom och säg hej! Detta kommer bli SÅ BRA!
 
Men det är mycket som återstår att se hur det blir. Och det är drygt en vecka kvar, och jag börjar bli nervös... Men Gud har koll, det får man påminna sig om!
 
Bless!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype