2012 - 2016

Nu, nu har denna blogg fyllt ännu ett år. Jag startade bloggen januari 2012, sjukt. Tänk vad tiden har gått. Jag har börjat på gymnasiet, jag är en helt annan person än vad jag var 2012, vilket är positivt. Jag har vuxit enormt mycket i min tro på Jesus, i mig själv och träffat många fina människor på vägen. Det är spännande och se vad som kommer att hände i framtiden. Varför jag startade bloggen var för att jag ville sprida Jesus, ända till ungdomsvärlden och internet. Jag fortsätter på det spåret:) Ibland har man lite blogg-torka och vet inte riktigt vad man ska skriva om. Ibland hamnar livet i vägen. Men så får det vara. Bloggen är inte prio ett i mitt liv, det skulle bara vara konstigt om den skulle vara det. Men jag vill helt klart fortsätta, och det kommer jag göra också. 
 
Något som jag gör lite då och då är att jag tittar tillbaka vad jag har skrivit. Även om det inte är jättemånga som läser bloggen så känns det som att jag ska fortsätta. Jag tycker om att skriva och uttrycka mig, detta är perfekt för det! Och för ni som läser, jag hoppas ni får något av det, att Gud talar! (vilket jag tror;)) 
 
Tack Jesus. Tack Jesus för att du är så grymt najjs, att du älskar oss så otroligt mycket och vill använda oss på olika sätt för att sprida Ditt rike. Tack för att du även kan tala genom texter på internet. 
 
Bless!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype