The more I seek you

 
The more i seek you,
the more i find you.
The more i find you, 
the more I love you

I wanna sit at your feet
drink from the cup in your hand.
Lay back against you and breath, 
hear your heart beat
This love is so deep, 
it's more than I can stand.
I melt in your peace, it's overwhelming.

Jag älskar denna lovsång! Steffany är så duktig på spontan lovsång! Hennes passion är Jesus, 100% Jesus! Det är så roligt att se tycker jag! Det blir inte en show alltihopa, det är faktiskt tillbedjan, inget annat! 
Texten är ockås underbar! Ju mer vi söker Jesus, ju mer vi lär känna honom. Ju mer vi lär känna honom, ju mer vi älskar honom. 
Det är en nyckel om man vill få en bättre relation med Jesus! 
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype