Under kan tydligen ske

Hej allihop!
Jag heter Anna och är gästbloggare här på Evelinas blogg. Jag kommer vara här och skria lite medan Evelina är borta, och jag känner att det kan vara lite små bra att kanske börja nu även om hon inte har åkt ännu. Jag är snart 17 år och är kristen. Jag har varit kristen sedan jag var liten. Men när jag var liten så såg jag inte så mycket hända av saker Jesus ville göra, eller jag tänkte inte på det. Men för några år sedan när jag var 11 år skulle fylla 12 tror jag så började mer saker hända i mitt liv.
 
Det året var jag på en konferens i Uppsala som hette "Taking Healing to The Streets". Det var en konferens där vi först på för middagen hade en form av föreläsning i en timme, och på eftermiddagen kring 14:00~16:00 så gick vi ut på gatorna och hade med oss stolar och en skyllt där det stod "Gratis bön" har jag för mig. Folk som gick förbi fick om de ville sätta sig på en stol så bad vi minst två stycken för en person på en stol. En kvinna som satte sig ville be för att hon skulle få ett jobb, en tid senare fick vi höra att hon hade fått det jobb hon ville ha. En man vi bad för hade en allvarlig vipplers skada och hade jätteont i ryggen. När vi bad för han kände en som också bad för honom att hans ben var olika längd, och när vi mätte så skillde det sig minst en decimeter. Vi bad att benet skulle växa ut och det gjorde det mitt framför våra ögon. Det var sjukt mäktigt. Vi såg många andra helanden och andra böner som blev besvarade.
 
Det är inte alltid Gud svarar på våra böner som vi tänker att han ska svara, han vet vad som är bäst för oss och han kommer att hjälpa oss. Det är inte alltid man blir fullt helad när man ber, vissa gånger sker det fullständigt helad på en gång, andra gånger blir man lite helad och blir mer helad senare, ibland kanske man inte känner så mycket när man är där men kan känna det när man går därifrån eller kommer hem eller en tid senare, och ibland märks inget alls, men man ska aldrig ge upp att fortsätta be. 
 
Han är så sjukt underbar. Prova be till Honom så ska ni få se stora ting hända.











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype