Info

I sommar ska jag fara till Irland den 22 juni till 1 juli. Sedan den 10 juli drar jag på konfaläger (!) och kommer hem från det den 4 augusti, men trött är jag nog xD
Eftersom att jag är typ borta halva sommarlovet har jag anlitat en gästbloggare vid namn Anna. Hon har många efarenheter om kristen tro. Förra året var jag ute efter en ungdomsgrupp så då tog hon med mig över hela stan (kändes det som) för att hitta en som passar. Hon är en glad person som hälsar på alla, men framför allt har hon är kärlek till Jesus som är stor! Det märker man verkligen! Jag har känt henne ganska länge, våra föräldrar har varit kompisar länge. 
Så snart finns det en kategori som heter "gästbloggare".
Välkommen Anna!
 
Jag kommer även vara i stugan en hel del i sommar, så mycket bloggning från mig blir det inte riktigt. Men då och då kommer det nog! 
Ha det bra! Jesus älskar dig sååå mycket! 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype