Några mirakel

Jag är på ett mäktigt läger.
 
Jag hade ont i axlarna tidigare. I måndas hade det kommit tillbaka igen och frågade om två kunde be för mig och det blev bättre, men igår blev det värre igen och då frågade en annan kille om han kunde be för mig och efter första gången vi bad blev det nästan helt bra och han sa att det va jättevarmt på min axel och vi bad en gång till och det blev helt bra. 
 
Senare kände jag att jag hade ont i foten och vi hade ett kvällsmöte här på lägret jag är på och det va förbön och barnen fick va med och be för alla som ville. Jag frågade en tjej om hon kunde be för min fot och hon bad lite kort och när jag ställde mig på den kändes det bättre.
 
Det va en som berättade att en tjej som va barnbarn till en på lägret hade hamnat i koma och låg på intensiven. Vi bad för henne och senare fick vi höra att hon blivit bättre. Sen att hon blivit ännu bättre och vaknat och ville äta. Gud är god.
 
Det händer massa mer bra detta är bara lite.
 
Jesus älskar er.
 
Kram
Anna











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype