Ett helande till

En till cool grej som har hänt här där jag är, är att en kille som är här har lidit av huvudverk i 27 år och på ett kvällsmöte fick en kille ett kunskapens ord om nån som hade problem med nacken och att de ville be för den som hade det och den gubben blev helad i nacken. Han fick för första gången på 27 år somna utan huvudverk och vakna utan det och han är helt helad.
 
Massa mer händer hela tiden och det tar en massa tid och skriva om det. Våra möten eller predikan på de har blivit filmade så jag kommer dela nåt av de senare när de är uppladade.
 
Jesus älskar er.
Kram
Anna


Christina    •     •   http://Http://i-guds-tjanst.bloggo.nu

Ja Guds kraft och kärlek är enorm.










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype