Peppakuten

Hihihihih, är glad nue:D
Har laddat ner (gratiiiiiis och lagligt) noter på "Waiting here for you", och "Solomon", båda är av Martin Smith. Och båda sångerna är med på Jesus Cultures nya skiva:) Ni kan hitta noterna ------->HÄR. Najjsnajss.
 
Idag har vi även haft våran grupp, även om vi inte får det, mwohahah. Nämen vi är i kyrkans lokaler, för de finns i skolan så det är okej. Vi har snackat lite taktik om hur vi ska snacka med rektorn osv. 
 
Idag såg jag en kille som var ledsen på skolan. Eller jag frågade inte honom eller så, men jag kände på mig att det inte var något som stämde. JAg såg att han var lite nedstämd. Så, jag skickade ett mess till honom, eller inte personligen, utan genom Ny Generations peppakut. Man skriver ett mess till Ny Generation där det står: PEPPAKUTEN och nummer till personen som ska få smset. Och då skickar Ny Generation det messet, och man är helt anonym, så det är roligt. Det är roligt att sprida glädje!
Men jag tycker ni ska göra det, skicka ett mess. De flesta har en telefon, och då ska man också utnyttja det. 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype