1 år!

Heej!
Idag fyller min blogg 1 år! Tänk vad fort tiden går! Jag hoppas att bloggen har uppmuntrat och hjälpt människor i olika situationer. 
Förra året ville jag starta en blogg för att förmedla Guds ord och kärlek till andra. Jag ville nå ungdomar, och ungdomar är mycket på nätet, så varför inte starta en blogg? Jag tvekade lite, men jag startade en ändå, och det har stärkt mig också i tron. Jag brukar själv titta tillbaka på de inlägg jag har gjort och påmmina mig själv. Så att skriva om det stärker min tro också. 
Gud talar, och har talar till människor genom denna blogg, det vet jag. Men det jag inte vet är vilka. Som det står i Jesaja 55:10-11:
Liksom regn och snö faller från himlen
och inte vänder tillbaka dit
utan vattnar jorden,
får den att grönska och bära frukt,
och ger säd att så och bröd att äta,
så är det med ordet
som kommer från min mun:
det vänder inte fruktlöst tillbaka
utan gör det jag vill
och utför mitt uppdrag.
 
När vi berättar om Jesus, eller skriver om Jesus, som i mitt fall, så kommer ordet inte försvinna utan att ha berört någon. Det är något att ha i baktanken!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype