Hej alla underbara!!!

Hejsan!
Idag har vi snackat med rektorn. Det gick inte som vi ville:/ Vi ville ha gruppen på rådstiden (då man har elev- och hutråd) men det fick vi inte. Man får absolut inte ha en egen grupp i undervisningen. Men det ända vi gör är att läsa...:( Så det är lite tokigt. Sedan frågade vi om de kunde få in en gemensam rast under schemat nästa termin. Och det är ju svårt, men vi frågad ei alla fall. I fall om vi kunde ha gruppen på en rast. Men då kom hon på att hon kanske hade sagt fel, man kanske inte alls får ah gruppen på rasten!!! Så allt blev bara fel!!! åååå:( Vi har även annonserat. Det gick bra! Som sagt så bröt vi lite mot lagen..;) Men aa.
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik (som vanligt<3) Men det är så härligt!
I sommar ska vi kanske till Kingdom camp!!! Det är en internationellt konferens! Pappa känner de som anordnar det. Läääängtar!!! Det ska komma proffsmusiker!
Och gissa?! På måndag ska vi i ume (de som vill) ska gå i stan, och ha plakash med "Jesus älskar dig" eller "jesus äger" eller något åt det hållet!  Och när vi kommer fram till torget ska vi lovsjunga!!!!!<3 kanske någon ber. Sedan ska vi gå vidare till kyrkan och han någon slags gudstjänst! ÅÅ läängtar till det med!!;) Det har jag längtat i år på!!! Ni vet det som hände i Stockholm? Ungefär som det, fast mindre. Jaja, Ha de gött!!!! Dina böner lyssnar Gud alltid på!!!!<3
ps. kolla min och mina kopisars blogg---->sjftjejorna.blogg.se<-----------
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!!!!!!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype