Jesaja 58:11

Nu ska jag börja med en sak;)
Jag tar fram en bibel, slår upp en sida och sedan skriver jag upp det som jag pekar på. Det blir väldigt random;)
Jesaja 58:11 "Herren skall alltid leda dig, han mättar dig i ödemarken och ger styrka åt benen i din kropp. Du skall bli som en vattenrik trädgård, en oas där vattnet aldrig sinar."
Herren kommer alltid att leda dig, i dina drömmar, livet ALLT! Han mättar dig när du har det svårt i livet. Du kanske är helt ensam, eller mår inte vidar, psykist. Han ger dig kärlek!<3 Han ger dig styrka för att fortsätta livet! Du kommer att bli fylld av Guds kärlek. Den kommer aldrig ta slut, för Jesus älskar dig!
Man kan tolka den på olika sätt, men så här tolkar jag den;)
Om du vill höra Guds ord, läs biblen. Jag läser knappt den. Och det är lite dåligt. För om man vill göra som Gud, då ska man läsa den. Den är bra! Kanske ibland är den lite småtråkig. Men tänk det som en actionfilm. "Här kommer de coola, Jesus och hans lärjungar";)  Då blir den bättre. Biblen är en spännande bok, och den mest lästa i hela världen!
Ha det gött!!!!!
Nu ska jag börja med en sak;)
Jag tar fram en bibel, slår upp en sida och sedan skriver jag upp det som jag pekar på. Det blir väldigt random;)
Jesaja 58:11 "Herren skall alltid leda dig, han mättar dig i ödemarken och ger styrka åt benen i din kropp. Du skall bli som en vattenrik trädgård, en oas där vattnet aldrig sinar."
Herren kommer alltid att leda dig, i dina drömmar, livet ALLT! Han mättar dig när du har det svårt i livet. Du kanske är helt ensam, eller mår inte vidar, psykist. Han ger dig kärlek!<3 Han ger dig styrka för att fortsätta livet! Du kommer att bli fylld av Guds kärlek. Den kommer aldrig ta slut, för Jesus älskar dig!
Man kan tolka den på olika sätt, men så här tolkar jag den;)
Om du vill höra Guds ord, läs biblen. Jag läser knappt den. Och det är lite dåligt. För om man vill göra som Gud, då ska man läsa den. Den är bra! Kanske ibland är den lite småtråkig. Men tänk det som en actionfilm. "Här kommer de coola, Jesus och hans lärjungar";)  Då blir den bättre. Biblen är en spännande bok, och den mest lästa i hela världen!
Ha det gött!!!!!
Lovsång<3 lägger in mycket lovsång. Men dels är det lite roligt med videos, och för att det är så härligt;)))











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype