Kort dag....;)

Idag var jag på stan. Köpte ett par Jeans. Blev jättenöjd;)
Idag redovisade jag för andra gruppen om Kristendomen. Och det gick bra, förutom att det var ingen som hade några frågor. Det var lite tråkigt. Jag visade några biblar. De hätte "metal Bibeln" "Street bible" och "Sport bibeln". De skrattade lite när jag visade "Sport bibeln" xD Men jag får hoppas att de frågar något senare. Men jag orkar inte skriva nå mer, är trött kom nyss hem från stan. Så vi ses!!!!Jesus älskar dig!!!!!!<333
Ganska gamla lovsånger. Men jag gillar de<3 de är härliga;) Lyssna och njut (koppla av!)
Men ni får inte glömma bort att kommentera!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype