JESUS <3 JUST DIG!

Visste du att du var älskad? Vet du om att du är älskad av en som är större an universum? Visste du det? Jesus älskar dig, hur du än ser ut, hur du än beter dig, ensam eller poppis, kort eller lång, snabb inte snabb, ful eller snygg, han älskar just DIG!<3 Det är egentligen vad Biblen handlar om! Kärlek<3 Kärlek till Gud och kärlek från Gud. En vän kanske inte förlåter dig om du gör något dummt. Men det gör Gud! Jesus dog flr DIN skull! Han älskar dig! Av hela sitt hjärta! Han älskar dig då mcyket att han skulle kunna dör för din skull! (och det gjorde han ju!) Han vill att alla människor ska leva bra, han vill bara gott! Tyvärr finns det folk som tror att Gud bara ser negativa saker. Men nej! Absolut inte! Han ser bara posetiva saker med dig! Han är världens bästa kompis och kommer alltid att finnas! Han överlämnar dig aldrig! Det ska just du veta! Han äslkar dig, vet du det nu???<33 Han kommer alltid älska dig!
Hejdå alla glada!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype