Ängeln i tunneln.

Hemma från lule! Jag har haft det jättebra. Vi har varit på stan, gospelkonsär och gjort massa mer. Jag och min kompis ska fara på BÅTEN i septemer! Det är ett läger som Ny Generation håller i. Har jag kanske redan berättat det? Men i alla fall så har Ny Generation 10 års-jubileum och det ska de fira med 2000 UNGDOMAR och på en stört stor BÅT! som det står i deras info, eller tidning. Vi far till Stockholm med fly och jag kommer var med min kompis och med min farbror tills vi drar till båten. Det kommer bli grymt! Lääängtar asmycket! mer info på nygeneration.se. Där kan ni anmäla er om ni har lust;)
Jag har glömt att berätta en sak som hände i fredags! Min lillebror gick hem från skolan. Jag cyklade förbi honom och cyklade bredvid honom, men han sa att jag skule cykla (ni vet ju hur jobbigt det är att cykla bredvid en som går jättesakta) och jag cyklade iväg. Jag passerade en kvinna med en vit hund i en tunnel. När jag kom hem så klädde jag av mig alla ytterkläder och när lillebrorsan kommer in så säger han "Gissa vad som hände?!" Jag skakade på huvudet, gjorde också pappa. "Det var en kvinna som hade en vit hund som sa att Jesus älskar mig jättemycket!" Jag vet inte, men antingen så hade kvinnan fått för sig att säga det till han, eller så såg han så ensam ut. Pappa blev förvånad, jag med. Pappa sa "Vad sa du då?" "Detsamma, såklart!" Sa lillebrorsan och pappa skrattade. "Det måste ha varit en ängel!"
Sånadär stunder som bara inträffar blirman så glad. Man blir så peppad! Men aja, ska gå och lägga mig, såå trött-.-
Jesus älskar dig i hela sitt hjäta!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype