Tipstips!

Några superbra filmer kommer att streamas fyra dagari rad. Dessa filmer är så inspirerande för att sprida Jesu kärlek!
Dessa filmer kommer att visas:
  • Finger of God
  • Furious Love
  • Father of lights 
  • Holy Ghost
Har dock inte sett alla, men tror att alla är super! Har sett Holy Ghost och wow! Så bra!! Producenten kände att han skulle bli ledd av Den Helige Anden för att göra en film, så hela filmen är på tilltal från Gud, häftigt! Så sätt dig i lugn och ro och titta på dessa filmer/dockumentärer. De är sevärda HELT KLART! 
Kolla in länken för mer info! http://store.wpfilm.com/holyshareathon  
Blessings!


Skrivarting    •     •   http://skrivarting.blogg.se

Kommer verkligen försöka se alla men den jag vill se allra mest är Holy Ghost. Har hört många extremt bra recensioner om filmen så har höga förhoppningar!
Ha en bra dag, välsignelser!

Skrivarting    •     •   http://skrivarting.blogg.se

Kommer definitivt se filmen Holy ghost, har hört oerhört bra rekommendationer om den. Vill se de andra filmerna också men kommer kanske inte hinna på ett tag framöver. Förresten har du sett 'Do you believe?', det var den allra första kristna film jag sett och jag säger bara W O W, den fick min tro att växa enormt, filmen innehöll precis allt som jag behövde få veta, den var så realistisk och jordnära. Om du inte har sett den, måste du se den!
Ha en bra dag, välsignelser!

Daniela    •     •  

Din passion för Jesus är otroligt stark och jag kunde inte sova och ville läsa en kristen blogg och fann din! Blir så otroligt glad
Blessings !

Svar: Woow, vad glad jag blir!! Så roligt att få uppmuntrande kommentarer, helt klart bönesvar! Tack! Bless!
NONE NONE










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype