Konferenser

Är jättedålig på att blogga just nu, sorry... 
Snart är det sommar och det ska bli så härligt! Själv ska jag fara på ungdomsoas och det kommer blir så kul! Årets tema är Mission och Evangelisation, så najjs! Kanske vi ses där? 
Jag älskar verkligen sommaren, för då är det konferenstider! Ingen sommar utan en konferens! Nämen, det känns så tomt utan att ha varit på konferens, haha:)) 
Jag tipsar dig verkligen att fara på en konferens/läger! Man lär sig otroligt mycket, det är härlig lovsång, nya människor och framför allt JESUS! Man får fylla på kraft till vardagen och bara njuta i Guds närvaro! HELNAJS JUU! Man behöver det! 
Kram på dig, och Jesus älskar dig!  
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype