Älskad oavsett

Hej alla!!
idag har jag gjort så mycket! Men en sak jag har gjort är att vara på en ungdomsgrupp som heter Followers. På den pratade vi om att Jesus bryr sig om alla männsikor. Även om man är ful, vacker, snygh, opoppis eller populär. Jesus bryr sig som inte. Han älskar oss alla oavsett! När jag gråter tröstar han mig. Han finns där hela tiden! När jag skrattar, skrattar han med mig. Han är en bästa vän som aldrig överger en. Vilken Lättnad! Tänk dig en vän som alltid kan lyssna på en! En vän som inte bryr sig om hur man ser ut, en sådan vän är Jesus. Han älskar dig precis som du är! 
Om du har en kompis som är skitsnygg och du också vill vara skitsnygg för att få fler kompisar. Men vad är det för kompisar som vill bli kompis med en bara för att man är skitsnygg? Om du hoppar över att bry dig om sånt så kommer du få älta vänner. Så är Jesus, han bryr sig inte om du har ful eller snygg klädstil, han gillar dig ändå!!
Ha det gött, Jesus älskar just dig!!


Michelle    •     •   http://michaanss.blogg.se

Så bra blogg, lust att göra bloglovinbyte?

Ellen    •     •   http://finlandsgullet.wordpress.com/

Amen! Jesus är klart helt bäst! Om jag fick välja en bok om jag skulle i väg någonstans, så skulle jag ta med mej min bibel. Min bibel är så viktigt för mej! :)










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype