JESUS LEVER!!!

Jesus lever!!!! Vet du varfö han dog? Vet du varfö han hängdes på korset? Han dog för dig, han dog för att han älskar dig så himla mycket!! Han dog för alla synder. (synder = misstag, dumma saker man har gjort). Man skull kunna likna med det så här: tänk dig att du har gjort något dumt. Tänk att su sitter i en rättegång. Sedan bestämmer man straffet, kanske att man får sitta i fångelse i fem år. Sedan säger dommaren att straffet är bestämt, men det är inte du som sätts i fängelse, utan instället sätter dommaren sig där. Så är det med Jesus. Vi människor har gjort sååå många dumma saker, sååå många misstag. Men Jesus älskar dig så mycket så han tar straffet i stället för att du straffas. Fattar du?! Han älskar dig sååååå mycket!! Det går knappt att föreställa sig. Jesus älskar oss trotts alla misstag vi har gjort. Han är där hela tiden. Han är en bästavän som finns där hela tiden! Det är inte alla som har en sådan vän! Han är en far som man kan prata med hela tidn och lyssnar på en!! 
 
hoppas ni har haft ett toppenpåsk!!! JESUS LEVER HURRA, HURRA!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype