Spännande

Om ni har kollat på nyheterna jag länkade till så säger de att på fredag, den 7/6, kommer kommunen berätta vad de har gjort eller ska göra i denna situation. Jag har inte fått reda på mer än de här nyheterna, så jag vet lika mycket som ni. Men det ska bli spännande vad som händet! Äntligen händer det saker! Jesus, vi ber att vi ska få kunna ha denna kistna skolgrupp och att alla andrs kristna skolgrupper också ska få. Vi ber att rektprerna ska öppna sina ögon och se det som en positiv sak att ha en kristen skolgrupp på sin skola. Jesus, tack för alla rektorer som har sagt ja till kristna skolgrupper! Tack! 


Eva    •     •  

Hej Evelina! Jobbar på en kristen tidning och skulle gärna komma i kontakt med dig angående er kristna skolgrupp. Mejla mig gärna på epostadressen jag angett! Hälsningar från Eva










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype