Jesus lyser igenom

Sommar, snart sommarlov!!! Taggar! i sommar kommer det dock inte bli så mycket bloggning, jag ska vara borta ganska mycket. Bland annat ska jag på konfaläger! Vi får se om kag anlitar någon gästbloggare, vore kanske lite kul med nya tankar;) vi får se. 
 
en annna sak: har ni tänkt på hur man ska nå fram till folk som inte känner Jesus? Jag tror att Jesus skiner igenom dig, man liksom ser på ett eller annat sätt att man har Den Helige Anden i aig, eller vad tror du? Jag tror att bär jag går på stan, till skolan, är på skolan eller jobbet, när jag handlar osv så ser man att en person har den helige anden i sig, man kanske inte ser det bokstavligen talat, men på mågot sätt. När du är snäll och omtänksam då lyser Jesus gebom det! Tänk på det ett tag!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype