Be!!

Som jag skrev i förra inlägget. Det behövs bön för Sjöfruskolan! Just nu håller det på med en andlig kamp mellan onda och goda. Det ända vi kan göra är att be och följa via nyheterna. Jag kommer lägga ut allt media som kan hittas bland detta, so don't worry:P 
Jag har berättat på denna blogg om hur jag startade den kristna skolgruppen. Det var i mars förra året. Jag har många goda minnen, men även inte så roliga. Jag har suttit mycket hos rektorn och samtalat, uttryckt min åsikt och argumenterat. Men ingenting har funkat. Även mina föräldrar har varit i kontakt med rekotrn, men ett nej därifrån också. Så det ända vi kunde göra, och det bästa, var att anmäla skolan. Så nu har det kommit ut i media, och det har även varit på västerbottens nytt, p4, radio. 
Men be snälla du!  Jesus lyssnar och han har en plan för detta! Tack i förhand! 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype