Because of Jesus

The Christian does not think God will love us because we are good, but that God will make us good because He loves us. ― C.S. Lewis
 
Det är ingenting som vi kan göra för att förtjäna Guds kärlek. Han älskar oss ändå. Han har skapat oss och vill vårat bästa. 
 
Det är ofta vi tror att det är saker vi måste göra för att bli accepterade. Men vi behöver bara vara oss själva. Vi behöver inte prestera för att visa hur bra vi är. Utan Jesus är vi ingenting även om man gör massa saker som verkar bra och inte har Jesus så spelar det ingen roll. Jesus är kärlek. Han älskar oss även om vi inte har hittat till honom. Men om vi inte har hittat till honom kan vi ha ganska stora problem. Om vi inte har honom kommer vi inte få vara med honom i evigheten. Jesus står med öppna armar för att du ska kunna springa in i hans famn och han vill att du ska säga ja till honom. Låt honom komma in i ditt liv och du kommer få se en stor förändring. Då kommer du få va med och visa på Guds kärlek till andra. Man får ett helt annat ljus när man har honom.
 
Jesus älskar DIG
 
Kram 
Anna


Anonym    •     •  

Är de du Anna Claesson??

Svar: Nej. Det är jag inte
NONE NONE










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype