Sverige behöver Jesus

Jag kollade nyss på det här videoklippet. Jag kollade inte på allt, för den är så lång, men det sista kollade jag på. Det är Jesus Culture Encounter 2012, en konferans med Jesus Cutlure. 
Spola fram till 1.19.25. 
Jag bara sitter här, i min säng, och jag lovsjunger och ber till Jesus. Det är så, jag vet inte hur jag ska beskriva känslan, men jag fick verkligen ett möte med Gud. 
Det Gud säger är att, och jag tror att de snackade om det på videoklippet, är att vi behöver visa Gud för människor. Vi ska leda dem till tro, Sverige behöver Jesus. Vi ska be för det här. För många, en av mina kompisar tex, har fått en känsla att det kommer bli väckelse i Sverige snart. Men det måste vi kämpa för, det är Gud som skickar oss männsikor. Vi ska gå ut på gatorna, be för andra, predika, vittna, lovsjunga, be och så mycket mer! Och om vi ber, då kommer det är ske. Sverige behöver Jesus. 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype