Gör det NU

Hejhej!
Har varit sjuk hela veckan därför har jag inte orkat blogga... 
I helgen har det varit Fire här i stan:D kunde inte gå i fredags eftersom att jag var sjuk, men igår så gick jag dit ävan fast jag var lite sjuk fortfarande xD Underbart var det! Fick verkligen ett möte med Gud! Prediningen handlade om uppdrag i Jesu namn. Man kan få en tanke av Gud, det kan vara att man ska snacka med en person. Först när man får den tanken kanske man tvekar. Men sedan säger man ja till Jesus. Och när man har sagt ja till Jesus så ska man göra det där uppdraget på en gång, Nu! Ibland kan det vara att man säger ja till Jesus, men jag gör det om några år. Och sedan skjuter man på det där man ska göra hela tiden, och så får man inte det gjort. Därför ska man göra det på en gång! Jesus är med dig, så du behöver inte vara rädd!!! 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype