I Jesu namn, Amen!

Nu måste vi be. Vi måste be för Boston. Vi måste be för de som har blivit skadade att Jesus ska vara där och hela. Vi ber att Jesus ska vara där för de som har en nära person som har dött. Vi ber även att de här personerna som gjorde detta ska förstå att det var fel. Vi ber att de ska få hjälp om de fortfarande är vid liv. Vi ber att Jesus ska vara där för de. De behöver Jesus. De är säkert ensama och mår inte alls bra, så vi ber att Jesus ska finnas där för dem.
 
Vi ber även för Nordkorea. Jesus vi ber att diktatorn ska lugna ner sig och förstå vad det är han håller på med. Vi ber för de som leder landet. VI ber även för befolkningen. Jesus finns där för de. De behöver dig. De är oroliga för framtiden. De är rädda. Jesus, var med dem. Var där för dem, lugna dem. Ge de mat och vatten så att de klarar av detta.
~I Jesu Namn Amen!~
 
 


Ellen    •     •   http://finlandsgullet.wordpress.com/

Tycker så synd om folket i nord Korea och i Boston, det som har hänt! Jag hoppas att det inte blir något krig. Man vet knapp om Nord Korea! :(










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype