Himlen finns på riktigt

BOKTIPSBOKTIPS!!!!
Riktigt, riktigt bra bok!!!
Handlar om en kille, 3-4 år, som ligger på sjukhuset pga bristen blindtarm. Medans han opereras besöker han himlen. Han ser hur hans föräldrar ber för honom. Han träffas Jesus och massor av andra.
Detta är en verklighetsbaserad bok och är väldigt rolig, ledsam och känslomässig. Man får alla känslor, man gråter en liten skvätt, man skrattar, man ler, man blir irriterad och sur. Den väcker väldigt många känslor, och det är fantastiskt!!! En väldigt bra och välskriven bok. Tipsas verkligen!!


Emelie    •     •   http://nattstad.se/bymelli

Åh man kanske skulle läsa den! :)










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype