Lovsång:D

Nu ska jag sätta in lite grym lovsång här, känns som att det behöves:)
 
Det här var temalåten från BÅTEN:D väcker många minnen och är en favorit;) Den heter "We are the free" av Matt Redman.
 
"I lift my hands" - Chris Tomlin. Den här lyssnade jag på först idag, nyss. Tyckte att det var en bra låt:D
 
"Let it rain" - Jesus Culture. Åhhhh, älskar denna låt! Vi körde den på båten, Planetshakers spelade den och då lyfte man upp armarna och blundade och prisade bara Gud. Det är så HÄRLIGT!
 
"Our God reigns" - Delirious? Också en sådan låt som man bara vill lyfta armarna och tillbe Gud. Väldigt bra låt!
 
"Come to Jesus" - Planetshakers. Det blir många lugna låtar, en fin låt:D Synd bara att de inte spelade den här på båten...:( 
 
"Rain down"- Delirious? Sjukt bra låt! FARTIG! hahah:D Men den är bra och värd att lyssna på!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype