Gud jobbar när man får motstånd!

Oj, oj, oj... Denna blogg står still, jag börjar alltid med att skriva att jag inte har bloggat, shiiit!:/ aja, nu sitter jag här i alla fall;)
Om EN, TVÅ OCH TRE dagar drar jag med flyget till Stockholm!!!:D Åhhh vad jag lääängtar! Det kommer att bli ASKUUL! Ni kan följa mig på insagram: Hoolmeen heter jag:D Där kommer jag antagligen att lägga upp bilder:D Kul,kul;)
Nu är jag förskyld och jag skämpar för att bli frisk inför helgen. Hoppas jag lyckas:P
Nu ska jag skriva något roligt, men jag vet inte vad. jag vet aldrig vad jag ska skriva... Men nu fick jag en ide!
Som ni kanske redan vet så har jag startat en kristen skolgrupp som vi kallar JLY-gruppen (J:sus L:oves Y:ou) och vi har det ganska skämit med den. Våran rektor är lite... ja, inte sammarbetsvillig i alla fall. Men när jag kom hem en dag och var helt förtvivlad sa pappa så här till mig "det vore konstigt om hon inte skulle gå emot er" sedan sa han 
"Om man får motstånd jobbar Gud." Och det vill säga: Det skulle vara konstigt om hon inte skulle gå emot oss. Hon går emot oss för att hon vet inte riktigt hur hon ska ta det. Hon vet inte hur hon ska jobba med situationen. Gud jobbar med våran grupp, han jobbar med rektorn  OCH HAN JOBBAR MED VÅRAN SKOLA! 
Det blev inte så långt inlägg, men det är något att fundera på! Ge inte upp, BE TILL JESUS OCH HA DET GÖTT!
 
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype