Gud är GOD!

Hejsansvejsan!
Idag har jag inte gjort så himla mycket. Vi skulle ha frilufsdag men den blev inställd för att det skulle bli dåligt väder. MEN! jag har fått BÖNESVAR!  Igår så kollade vi på prognosen, det skulle spöregna idag, så jag bad att det skulel blir bättre väder. MEN. Det blev inställt som sagt igår för att det skulle bli dåligt väder enligt yr.no och smhi. MEN. det blev bra ÄNDÅ! Det har varit så bra väder idag så att det skulle ha varit perfa att ha frilufdagen idag! Men den blev insätlld och vi ska ha den i stället nästa vecka. Men jag ska fortsätta att be så att det blir bra väder nästa vecka också!:D
GUD ÄR GOD!
Kanske inte så här bra väder var det idag. Men hoppas att det blir så nästa vecka!
Ha det gött och glöm itne att GUD ÄR GOD!












Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype