BÅTEN=HUR KUL SOM HELST!

Hejsansvejsan!
Ja, som sagt så har det inte varit mycket uppdatering på denna blogg för jag har varit på BÅTEN:D OCH DET HAR VARIT GRYMT! Nu ska jag läska er lite... haha;)
Första dagen så var jag och min kompis i Stockholm och var där. På kvällen så drog vi till Värtsahamnen för att går på båten:D Vi fick vänta i 1 1/2 timme för att gå på resan. Och när vi var på båten så var det middag. Asgod mat var det där! Riktigt god och supermat! Sedan var det frösta mötet. Det var bra. Det brukar de vara. Jag gillar Joakim Lunqvist predikningar. Han står inte bara där och babblar som en del andra präster gör, utan man förstår verkligen vad han säger och menar. Lovsången var riktigt bra! Vi hade en temalåt som heter "We are the free" av Matt Redman. Något att lägga på minnet! När vi sjöng den var det verkligen FEST! Alla hoppade och bara prisade Gud;) 
Sedan så var det Planetshakers! Oj,oj,oj! Det var helt.. ASKUUL! Man kände igen låtarna (och det var tur det) och alla dansade och hade kuul:D Vi sjöng "Let it rain" av Jesus Culture och det är helt magiskt! Älskar den låten!<3 Sedan så la jag mig och sov, för jag var så trött och det var inte så många fler band som var så bra som Planetshakers. Så då sov jag i 4 timmar:D Och efter det var det frukost, god frukost:) Efter det var det möte. Bra som vanligt!;) Lovsången bra, temalåten BRA. Efter det mötet var det seminarie. Vilket jag fick nytta av;) Och efter det var det stora Ny Generationsmötet Som också var bra! Det kom sju talare från olika samfund och talade i 6 minuter och sedan fick man personlig förbön. OCh då blev det typ kaous. Eftersom att vi var 2000 ungdomar och alla skulle få förbön, men det gick:D OCh sedan sjöng vi temalåten en sista gång och då var det VERKLIGEN Fest! Alla gick längst fram vid scenen och hoppade och ropade och skrattade och skuttade och hade HUR KUL SOM HELST! Temalåten kommer jag sakna;) VArje gång jag hör den blir jag jätte glad:) 
Ja, nu fick ni lite fakta om hur det har varit. Jag tog lite bilder, men de är mobilbilder=kassa bilder. Men här kommer det ett litet bildspel från Youtube:)
 
Och där hör ni också den grymma TEMALÅTEN:D











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype