VI DELADE UT BIBLAR!

Det var länge sedan jag bloggade, men det är kul att det är några som kollar in här lite då och då;)
Igår så delade vi ut biblar:D Det var askul! Vi slog i fyra biblar. Man såg en del som var halvt öppna med när de som hade öppnat presenten såg att det var en bok/bibel så tog de inte den utan lät den ligga kvar där den låg. Sedan såg jag min kompis sitta med en lärare. Då tänkte jag "Shit, nu äre kört. VI kommer inte få göra något mer!" Sedan såg jag min kompis springa till mig. Jag var förvånad. Och sedan sa hon "Hon (läraren) tog bibeln! Hon tackade mig och nu ska hon dricka kaffe och läsa!" och jag blev såååå glad! Så det är ingen som har sagt åt oss;D SÅ HIMLA GLAD! När jag slutade kollade jag lite här och var om man hitade en bibel. Jag hittade en. Alla andra biblar (3 stycken) har folk tagit! Det är sååå bra! Läraren kanske var i behov att läsa bibeln, inte vet jag. men hon är inte troende! Vi ska dela ut biblar två gånger per termin. Tror att det bli bra. Då blir det liksom lite speciellt. Sedan ska vi göra fler komplimanglappar och sätta upp:D Kommer bli asbra! Lääängtar till nästa gång:)
Så ser biblarna ut, förutom att det inte står "Bibel" på sidan xD











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype