Lovsång:P

Just nu så pluggar jag gärnet till ett prov imorgon. Men jag tror det kommer gå bra:P Hoppas, hoppas!:D 
Jag tänkte lägga lite musik här på bloggen. Lovsång är det då. Tänker att det är roligt med lite nya/gamla låtar här:P 
Tycker den här låten är så himla najjsig! Gillar den så mycket!<3
 
Tycker den här är också härlig! Alltså, alla lovsånger är härliga, så vad ska man säga?!;)
 
Jag vet inte hur många gånger jag har lagt upp den här låten, men den är så underbar! ÄLSKAR DEN!
 
Den här känner nog ganska många igen, eller? Men visst är den bra?!
 
Det här är inte riktigt en lovsång, eller? Nä, men det är narnia i alla fall, ahhaa:P De är ett kristet band, så de sjunger om Jesus om man säger så. Men jag tycker den låten har ett budskap. Alltså, kolla bara titeln "This is home" Man känner sig hemma hos Jesus! 
Ha det så bra nuuu!!!!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype